środa, 11 września 2019

#1 Wiersze- bogactwo emocji

Wiersze... bez nich moje życie nie byłoby takie samo. Sama tworzę wiersze, wiem ile uczuć można przelać dzięki nim i czuję, ile uczuć przelewają inni autorzy. W obecnych czasach nie każdy przywiązuje wagę do tego "co poeta miał na myśli" pisząc swój utwór, mało kto sięga po tomik poezji, ale ja wiem, że w głębi ducha każdy potrzebuje chwili refleksji, jaką mogą dać te utwory poetyckie.

Przygotowałam cztery fragmenty różnych wierszy wielkich poetów. Fragmenty szczególnie dla mnie ważne. Nie będę ich opisywać, ani narzucać Wam swojej interpretacji. Chcę, abyście też je poczuli. 





Unowocześniona forma przekazu, mam nadzieję, że obrazki moje autorstwa Wam się podobają:D 
Czytacie wiersze, który szczególnie do Was przemawia? Macie swoich ulubionych poetów? 

Czekam na Wasze komentarze!
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Pięknie dobrane cytaty :) Ciekawie współgrają z grafikami! Jedną z moich ulubionych poetek jest Maria Pawlikowska-Jasnorzewska i krótki wiersz "Nie widziałam Cię już od miesiąca". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to słodkie! Lubię takie wiersze wysyłać swojemu mężowi ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane obrazki, mi najbardziej podobają się pierwsze dwa :) Jeśli zaś chodzi o fragmenty wierszy, to szczególnie przypadł mi do gustu ostatni i na pewno poszukam całości tego utworu.

    OdpowiedzUsuń